با سئو سایت از نردبان خوشبختی بالا بروید
نوشته شده توسط : yadakyar

دریایی را تصور کنید که هزاران کشتی در آن قرار دارند و برای اینکه کشتی‌ها به مقصد برسند باید قوانین حرکت در دریا را بدانند، ناخدایی که دریا را خوب بشناسد می‌داند از کجا برود و به چوطر برود تا به مقصد مورد نظر برسند؛ اما آیا تمام این کشتی ها به سلامت به مقصد خود می رسند؟ مسلم است که همیشه اینطور نیست. در روزهای طوفانی و حتی در روزهای عادی ممکن است کشتی های زیادی غرق بشوند. چرا؟ به دلیل اینکه ناخدای کشتی انسان نابلد و بی تجربه ای است.

تکنولوژی به حدی رشد کرده که تمام ابعاد و جنبه‌هاز زندگی مردم را در بر گرفته است. مردم دوست دارند با فشار دادن چند کلیک ساده و در عرض چند ثانیه یا دقیقه به خواسته خود برسند، دیگر حوصله رفتن به صف نانوایی و دستگاه ATM را ندارند. امروزه به لطف اینترنت این خواسته برآورده شده است. وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که نیازهای مختلفی را تأمین می‌کنند. در این زمان دیگر وبسایت زدن هنر خاصی نیست بلکه اینکه بدانید چطور سایت خود را به کاربر و موتورهای جستجو نشان دهید اهمیت دارد.

مشاوره سئو

روزانه میلیون‌ها سایت جدید در اینترنت راه اندازی می شود، در این بین باید رقبای سرسخت خود را هم در نظر بگیرید. مثال کشتی و دریا را که در ابتدای مقاله زدم یادتان می آید؟ اینترنت همان دریا و سایت ها همان کشتی ها هستند. در این جنگ، هرکس که راه و روش بهینه سازی سایت را بلد نباشد کلاهش پس معرکه است و خیلی زود سایتش در بین سایت های دیگر غرق خواهد شد.

خدمات سئو سایت

هرکسی دوست دارد از اینترنت که فضای گسترده‌تر و سودآورتر است، درآمدزایی کند و به رتبه بالا در گوگل برسد. اما رسیدن به این خواسته فقط یک کلید دارد، آن هم سئو سایت.

مهم‌ترین بخش‌های سئو سایت:

روش های بهینه سازی سایت به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود. سئو داخلی، تکنیکال و بهینه سازی خارجی سایت

اگر بخواهید به طور اصولی بر سایت خود کار کنید باید سایت از نظر داخلی، خارجی و همچنین از نظر اشکالات فنی بی نقص باشد.

یکی از راه هایی که گوگل به اعتبار و ارزش یک سایت پی می برد تعداد لینک های خارجی آن سایت است. به عبارت دیگر هر چقدر یک سایتی در وبسایت های دیگر یا شبکه های اجتماعی لینک داشته باشد گوگل می فهمد که این سایت معتبری است و به آن رتبه بالاتری می دهد. این مسئله آنقدر مهم بود که تا سال های طولانی تصور می شد سئو خارجی بسیار با اهمیت تر از سئو داخلی است.

سئو سایت

 

هرچقدر می توانید در سایت هایی که اعتبار دامنه و صفحه آنها بالاست بک لینک قرار دهید. قرار دادن رپورتاژ آگهی و درج بوکمارک هم از روش های بهینه سازی خارجی سایت به شمار می روند. سئو خارجی یک روش پر ریسک و خطرناک است و اگر حرفه‌ای انجام نشود ممکن است که به رتبه سایت ضربه مهلکی وارد کند. بهتر است برای این کار از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

منبع: https://www.docdroid.net/3b6sOHg/ba-syo-sayt-az-nrdban-khoshbkhty-bala-broyd-pdf





:: برچسب‌ها: سئوسایت , مشاوره سئو , خدمات سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: